Bescal
De Greef

Bezoek- en postadres:

Stichting BESCAL
Ruishornlaan 21
2162 VW LISSE


Contact:

Bedrijfsbureau BESCAL

maandag t/m vrijdag

van 9:00 tot 17:00 uur

 

T 0252-865091

info@bescal.nl

 

Het bedrijfsbureau is gesloten op nationale feestdagen

 

Calamiteiten:

Bij calamiteiten buiten kantooruren kunt u bellen naar 06-81922870.

 

Social media:

Wilt u op de hoogte blijven van de activiteiten die bij BESCAL worden georganiseerd? Volg ons! 

Facebook



Twitter
Home » Contact

Contact


Contactformulier:

U kunt via onderstaand contactformulier uw gegevens doorgeven. Het bedrijfsbureau neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ook altijd bellen met het bedrijfsbureau 0252-865091.

 

Calamiteiten:

Bij calamiteiten buiten kantooruren kunt u bellen naar 06-81922870. Deze nummers zijn voor noodgevallen; niet voor vragen omtrent verhuur. Hiervoor verwijzen wij u naar ons bedrijfsbureau of indien gesloten naar onze medewerker op locatie.

 

Klachtenprocedure:

Wij als BESCAL willen graag dat u tevreden bent over onze diensten omdat wij waarde hechten aan goede contacten met onze klanten. Soms loopt het echter wel eens anders dan u had verwacht. In dat geval horen wij dat graag van u omdat we willen luisteren, ontwikkelen en verbeteren. Vaak is een goed gesprek voldoende. Indien dit niet afdoende is, bestaat de volgende klachtenprocedure.


Mondelinge behandeling

Eenvoudige, snel oplosbare klachten worden meteen met een persoonlijk gesprek met Karin Spaans besproken en afgehandeld.

Schriftelijke behandeling

Is uw klacht niet zo eenvoudig, dan kunt u hem beter op papier/mail zetten. Vermeld hierbij uw naam, datum en een zo concreet mogelijke omschrijving van uw klacht. Wij vragen u ook tegelijkertijd met uw klacht een verbetervoorstel in te dienen.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Uw klacht wordt in behandeling genomen door Karin Spaans, directeur-bestuurder van BESCAL. Zij bevestigt schriftelijk dat de klacht is binnengekomen en binnen welke periode de klacht inhoudelijk wordt behandeld. Ons streven is om dit binnen maximaal drie weken te doen. Vervolgens wordt u geïnformeerd over de resultaten van het onderzoek naar de klacht en over de eventuele maatregelen die daaruit voortvloeien.

Alle klachten en de afhandeling daarvan worden door ons geregistreerd en drie jaar bewaard. Uw klacht wordt vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld.

Contactgegevens klachtenprocedure

Karin Spaans: k.spaans@bescal.nl,  0252-865091 of BESCAL t.a.v. Karin Spaans, Ruishornlaan 21, 2162 VW LISSE

Logo en gegevens

 

 

 

 

 

 

 



 

Facebook


Contactformulier

* het invullen van deze velden is verplicht
Betreft locatie(s)

















Graag extra informatie over





Ja, ik ontvang graag het laatste nieuws over Stichting BESCAL